Reklamační řád

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad služeb a zboží poskytnutých prostřednictvím on-line platformy biigamer.cz naší společností
BIIGAMER s.r.o., se sídlem Vršovická 1525/1a, Vršovice (Praha 10), 101 00 Praha, IČ: 10974032, (nejsme plátci DPH) zapsanou u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 351613
Kontaktní e-mail: podpora@biigamer.cz
  1. Odpovědnost

Jako poskytovatel platformy neodpovídáme za to, v jaké informační kvalitě byla služba dodána. Jsou však minimální požadavky, které každá služba musí splňovat, pokud se tak nestane. Máte právo na reklamaci. Minimální požadavky jsou následující:

–    má vlastnosti, které jsou popisovány u služby (platforma, hra)

–    je v odpovídající délce, míře podle popisu

–    jasně definováno, o jaký typ lobby se jedná

–   vyhovuje požadavkům právních předpisů

Vady služeb

Případnou vadu služeb je nutné reklamovat bez zbytečného odkladu, poté, co se o ní dozvíte, nejpozději potom do 14 dnů od poskytnutí. Dále doporučujeme si udělat obrazové důkazy o nenaplnění služby.

 

  1. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

–     jste o vadě před převzetím věci nebo služby věděli;

–    jste vadu sami způsobili;

  1. Jak postupovat při reklamaci?

Na emailovou adresu podpora@biigamer.cz zašlete email, který bude obsahovat:

Důvod nespokojenosti

Daňový doklad o nákupu

Prosíme komunikujte z emailu, který jste uvedli při registraci na podpora@biigamer.cz

Kdy dostanu své peníze zpět?

Částku vám vrátíme co nejdříve, nejpozději však do 14 dní od schválení reklamace.

BIIGAMER s.r.o. si vyhrazuje právo odepřít vrácení peněz v případě podezření ze zneužití reklamace.

Podmínky platné od 1. 1. 2024